M. Balčiūnas apie naują logotipą: „Procesas buvo ilgas, gilus ir prasmingas“ © Federacijos nuotr.

Asociacija „Lietuvos krepšinis“ žengia į naują savo gyvavimo etapą – kartu su tyrimų ir dizaino agentūra „The Critical“ pristatė naują prekės ženklą ir vizualinį identitetą. Šis pokytis – ne vien vizualinis, bet ir giliai konceptualus, apjungiantis bendruomenės balsą, istorinius kontekstus ir ateities viziją.

Pradinė užduotis buvo ne tik išgryninti naują pavadinimą ir logotipą, bet ir rasti temą, kuri būtų didesnė už kiekvieną individą ar atskirą istorijos epizodą. Procese apklausta daugiau nei 400 respondentų – krepšiniui prijaučiantys žmonės, sirgaliai, rėmėjai, krepšinio organizacijų atstovai, asociacijos administracija. Taip pat surengta įtraukimo sesija su krepšinio bendruomene, analizuoti istoriniai krepšinio kontekstai, strateginiai asociacijos „Lietuvos krepšinis“ užmojai. Visos šios pastangos atskleidė, kad Lietuvos krepšinio esmė – pergalės kelias: nuolatinis, visus jungiantis siekis laimėti, apimantis praeitį, dabartį ir ateitį.

Asociacijos „Lietuvos krepšinis“ prezidentas Mindaugas Balčiūnas akcentavo pagrindines atsinaujinimo priežastis: „Procesas buvo ilgas, gilus ir prasmingas. Patys daug ko išmokome ir manau, kad pasiekėme tikrai gerą rezultatą, kuris taps veiksmingu įrankiu mūsų organizacijos ir visos krepšinio sistemos artimiausio laikotarpio vystymuisi. Tai būtina siekiant didesnių komercinių laimėjimų globalioje rinkoje bei didesnio žinomumo, o tai dar labiau padėtų efektyvinti mūsų sportinius pasiekimus ir programas. Turime tapti organizacija, kuri orientuojasi į aukščiausius pasaulinius standartus.“

Naujoji prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas buvo kuriami ne tam, kad sukurtume naują tapatybę, bet kad atskleistume jau esamą – tą, kuri gyva bendruomenėje, istorijoje ir kasdienybėje. Šis identitetas stiprina profesionalumo įvaizdį, išskiria Lietuvos krepšinį konkurencingoje sporto rinkoje, kuria emocinį ryšį su auditorija ir didina komercinį potencialą.

Vizualinio identiteto kūrėja, agentūros „The Critical“ vyriausioji dizainerė Regina Terekė pažymi: „Lietuvos krepšinis – tai nuolatinis siekis tobulėti ir laimėti. Logotipas tai atspindi – krepšinio kamuolio linijos stiebiasi pirmyn, į viršų, link pergalės. Spalvos – Lietuvos trispalvė – aiškiai įtvirtina, kad tai būtent mūsų tautos krepšinis. Vizualinis identitetas pratęsia pergalės kelio metaforą. Linijos plečiasi per įvairias išraiškos formas ir formatus, atskleisdamos sporto dinamiką, ritmą ir vieningumą. Tai atspindi dabarties krepšinį – intensyvų, greitą, nuolat judantį pirmyn.“

Projekto strategas, agentūros partneris Jonas Liugaila pabrėžia: „Ieškojome temos, kuri būtų didesnė už kiekvieną mūsų atskirai, kuri apjungtų ir apibendrintų visą Lietuvos krepšinį. Tai – pergalės kelias. Būtent dėl pergalių susitinkama, ginčijamasi, susitaikoma ir veikiama kartu. Tai tema, kuri jungia praeitį, dabartį ir ateitį bei leidžia kiekvienam tapti šios istorijos dalimi.“

Tikime, kad šis identitetas taps tvirtu pagrindu tolimesniam Lietuvos krepšinio augimui, padės efektyviau komunikuoti vertybes, stiprins bendruomenės ryšį ir atvers naujas galimybes tiek sporto, tiek verslo partneriams. Artimiausiu metu bus atnaujinta ir oficiali asociacijos „Lietuvos krepšinis“ interneto svetainė.

Susipažinti su naujuoju Lietuvos krepšinio identitetu galite paspaudę šią nuorodą.

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos